تظاهرات صهیونیست‌ها مقابل وزارت جنگ و مطالبه توافق تبادل اسرا رایزنی سفیر ایران با وزیر کشور عربستان درباره حج شهادت ۲ رزمنده دیگر حزب‌الله در جنوب لبنان (۶ خرداد ۱۴۰۳) وحیدی درگذشت مادر گرامی «سید حسن نصرالله» را تسلیت گفت شلیک بیش از ۶۰ راکت از جنوب لبنان به شمال فلسطین اشغالی پیام تسلیت رئیس قوه قضاییه در پی درگذشت والده دبیرکل حزب‌الله لبنان درخواست نمایندگان مشهد از سعید جلیلی برای شرکت در انتخابات ریاست جمهوری حمله موشکی گسترده از لبنان به الجلیل و جولان اشغالی سه نفر در جریان چاقوکشی شهر لیون فرانسه زخمی شدند جدیدترین موضع گیری پادشاه اردن درباره غزه آمار شهدای حزب‌الله در راه قدس به ۳۱۶ نفر رسید (۶ خرداد ۱۴۰۳) حملات پیاپی حزب‌الله لبنان به مواضع و نظامیان ارتش رژیم صهیونیستی یک شهید و ۳ زخمی در حمله پهپادی رژیم صهیونیستی به جنوب لبنان (۶ خرداد ۱۴۰۳) علی لاریجانی کاندیدای انتخابات ریاست جمهوری ۱۴۰۳ می‌شود؟ ماکرون درباره مرگ اروپا هشدار داد حجت الاسلام اژه‌ای کاندیدای انتخابات ریاست جمهوری ۱۴۰۳ می‌شود؟ واکنش مرکز رسانه قوه قضاییه به برخی گمانه‌زنی‌های انتخاباتی در خصوص احتمال کاندیداتوری اژه‌ای جنایت هولناک جدید رژیم صهیونیستی در شمال غزه (۶ خرداد ۱۴۰۳) بشار اسد به سیدحسن نصرالله تسلیت گفت جلسه کابینه جنگی اسرائیل در پی حمله موشکی مقاومت به تل‌آویو
سرخط خبرها

دبیرکل جنبش النجباء: اشغالگری آمریکا در عراق هیچ راه‌حل سیاسی ندارد

  • کد خبر: ۱۹۳۵۹۳
  • ۱۸ آبان ۱۴۰۲ - ۱۶:۳۵
دبیرکل جنبش النجباء: اشغالگری آمریکا در عراق هیچ راه‌حل سیاسی ندارد
دبیرکل جنبش النجباء عراق تاکید کرد که اشغالگری آمریکا در این کشور هیچ راه‌حل سیاسی ندارد و علاج آن ریشه‌کن‌سازی کامل اشغالگری است.

به گزارش شهرآرانیوز، «اکرم الکعبی» دبیرکل جنبش النجباء عراق امروز پنج‌شنبه تاکید کرد: اشغالگری آمریکا در این کشور هیچ راه‌حل سیاسی ندارد و تهدید آن فایده‌ای ندارد و مقاومت اسلامی عراق هرگز متوقف نشده و آشتی و عقب‌نشینی نخواهد کرد.

الکعبی اظهار کرد: هر کسی که فکر می‌کند راه‌حل‌های سیاسی می‌تواند سودبخش باشد، دچار توهم شده است و علاج آن ریشه‌کن‌سازی کامل اشغالگری است تا کشورمان از صلح برخودار شده و از توطئه‌ها و آشوب‌ها رها شود.

طبق گزارش المیادین، دبیرکل جنبش النجبا در ادامه نیز از کسانی که به راه‌حل‌های سیاسی می‌اندیشند، خواست، چشم‌های خود را خوب باز کنند و جنایات آمریکایی-اسرائیلی در غزه، کشتار و محاصره کودکان و غیرنظامیان و گرسنه نگه داشتن آن‌ها را و این نقض فاحش ارزش‌های انسانی را ببینند.

الکعبی پیشتر اعلام کرده بود که «مقاومت اسلامی عراق تصمیم به آزادسازی نظامی عراق گرفته و این امر قطعی بوده و آنچه در راه است، بزرگتر است».

مقاومت اسلامی عراق به حملات موشکی و پهپادی خود پایگاه‌های آمریکایی در تمامی مناطق این کشور و خاک سوریه ادامه داده و آن‌ها را به صورت مستقیم هدف قرار می‌دهد.

چند روز قبل مقاومت اسلامی عراق اعلام کرد که نیروهایش چهار پایگاه اشغالگران آمریکایی در عراق و سوریه را طی ۶ حمله هدف قرار دادند، سه حمله علیه پایگاه عین الاسد در غرب عراق انجام شد و یگ پایگاه اشغالگران آمریکایی در نزدیکی فرودگاه اربیل نیز هدف قرار گرفت.

وزارت دفاع آمریکا (پنتاگون) اعلام کرد که ۴۵ تن از سربازان این کشور طی حملات قبلی در عراق و سوریه زخمی شدند.

خبرنگار روزنامه پولیتیکو تعداد سربازان آسیب دیده را ۴۶ تن اعلام کرد.

این نشریه نوشت، تعداد حملات علیه نظامیان آمریکا در عراق و سوریه در روز‌های پایانی هفته از ۳۰ به ۳۸ مورد افزایش یافت.

واشنگتن به دنبال تداوم حملات به نظامیانش در عراق به دلیل نگرانی‌های امنیتی در مورد پروازها، به دیپلمات‌های خود در بغداد درباره استفاده از فرودگاه بین‌المللی بغداد هشدار داد.

منبع: ایسنا

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->